Liquid - 2010-01-31 19:56:53

Witam was! Jak sami widzicie, musi być jakiś poradnik dotyczący tego co jest w Easy-Toonie negatywne i pozytywne.
  Wszystko jest napisane przeze mnie, proszę nie kopiować bez mojej zgody.
   Liquid
-------------------------------------------------
Ogólne określenia w animacjach:

Easing - jest to wygładzanie ruchów po przez przyspieszanie i zwalnianie, głównie
podwajanie pixeli m.in: |-|--|---|-----|---|--|-| <-- Myślnik to 1 pixel a linia oddziela je.

Morphing - jest to przekształcanie postury danej postaci/obiektu, np. stickman jest trochę duży
później w np. czwartej frame jest mały, chodzi głównie o niestaranność przerysowania z onion skina.

Onion Skin - jest to szary ślad zostawiany po daniu następnej klatki, widoczny jest np. obiekt
który był w poprzedniej frame, w tej następnej, lecz innego koloru, aby dało się go odróżnić i
przerysować z poprzedniej.

Frame - Klatka w animacji.

Heavy Spacing (HS) - Polega nad przyspieszeniem easingu, m.in: |-|---|------|---|-| <-- Myślnik to 1 pixel a linia oddziela je.

Looseness (LS) - Wygładzanie ruchów w ten sam sposób, m.in: |-|--|--|--|--|--|-| <-- Myślnik to 1 pixel a linia oddziela je.

Camera (CM) - Pozytywnie lub negatywnie, czy dobrze wykorzystał kamere w animacji (doradzam do kamery Looseness).

Shape - Tak samo; pozytywnie lub negatywnie, czy dobrze animator narysował tą postać/przedmiot.

-----------------------------
To wszystko. Have Fun!

GotLink.pl